tirsdag 22. februar 2011

Sjalu, energiløs husmor..

Hvor tar alle energien sin fra? Jeg blir så imponert, og ikke lite misunnelig når jeg ser alt hva folk rekker! Jeg sitter og leser interiørblogger, og småbarnsmødre med full jobb pusser opp, ordner og lager og blogger og lager mat, maler, pusser opp gamle møbler, syr,  har familiemiddager, er på fine turer og har kanskje helst en liten nettbutikk også! Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg? Jeg blogger, ok, men jeg er egentlig student og kommer ikke igang med studiene! Jeg har også ganske store barn (10 og 14 år), og de er attpåtil til faren en gang i mellom også.Jeg har det absolutt ikke strøkent hjemme, skulle tro jeg hadde god tid til det? Jeg har tusen planer om ting og tang, men hva blir det til da? Ikke stort.. Jeg går konstant med dårlig samvittighet for alt jeg skulle gjort, men når jeg ser hva alle andre rekker, så blir jeg flau!
Nå fikk jeg det ut, det var godt:)))))

3 kommentarer:

  1. He he he.....jeg har tenkt det samme:) Men det er vel få som gjør alle tingene samtidig:)
    Og mange, mens de syr eller lager mat, tenker på hva de skal blogge om...og da bare "stjele" et bilde for å ha noe å vise frem...:)
    Jeg har fått mange "jøss å flink" når jeg er rundt - helt til jeg ser at "bildene er hentet"
    Vel, deilig å få sånne utblåsninger av og til:O))
    Tusen takk for kommentar hos meg!
    Ha en nydelig kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Det er bare å sette i gang det, si til deg selv at NÅ SKAL jeg få ut fingeren! Å ha dårlig samvittighet er ikke godt:( men du gjør egentlig ikke noen galt, så du har ren samvittighet egentlig. Ikke sammenlign deg med andre, det er mitt råd. Du er deg og kan gjøre det du føler best for deg. Klem

    SvarSlett
  3. Nå har jeg avtalt møte med veileder! Nå blir det hjelp å få:)) Jeg begynner å bli stresset! Men skal bli godt å få hjelp♥♥♥

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥