tirsdag 22. februar 2011

Gulrotfarge og tv-kveld

I dag er det tv-kvelden min:) Frustrerte fruer har begynt igjen! Jippi:) Så nå er det bare å krølle seg sammen i sofakroken og vente:) Jeg har fått malt ferdig taket ute i gangen også i dag, så nå er jeg fornøyd:) Jeg har også hengt opp ei lampe på stua, men ble ikke helt fornøyd.. Får prøve igjen i morgen. Jeg tok med hundene nede på stranda i dag, og for et herlig vær! Iskaldt, men sol, sol, sol♥♥♥ Får håpe "brun uten sol flaska" får hvile snart nå, og at sola virkelig kan begynne å gi fra seg litt farge. Jeg har en ansiktsfarge som er en blanding mellom blå/rød/hvit/lilla. Lekker... Og med litt gulrotbrunutensol-farge..... Skal bli godt med vår!
Ha en herlig tv-kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥