lørdag 26. februar 2011

Lørdagsutseende

 
Herlig med lørdag! Ungene er i Oslo, så det vil si at jeg er hjemme alene. Savner dem, men det er godt å være alene også:) Jeg fikk det for meg i går at jeg er lei av hvitt.... Så nå holder jeg på å male heele stua i gråbeige! Spennende♥ Jeg gikk til farvehandleren med kun en kode og sa at denne skal jeg ha:)) Jeg leste på internett at "grått er hot" og der anbefalte to uavhengige interiørdesignere denne fargen. Ok, tenkte jeg, stoler på dem! Dette er den "nye" caffe latte, visstnok. Jeg har kommet ca halvveis, og det ser bra ut! Puh.. Den er varm gråbeige, og stua blir som ny! Enda det er bare ca 6 mnd siden jeg malte alt eggehvitt, eh, jeg og min MOR:))Jeg er vel ikke en som slavisk følger trender, men jeg kjenner at jeg med jevne mellomrom har behov for forandring. Så etter en lang periode med eggehvit, så kjenner jeg mentalt at jeg har behov for noe annet. Heldigvis er det maling på tilbud jevnt over, og da er det mest arbeidet som sliter. Fargen passer flott inn med tingene jeg har fra før, og bra er det, ellers hadde det fort kunnet blitt dyrt...Jeg kjenner jeg fylles med energi mens jeg holder på, det er bare så gøy! MEN kaos her inne nå da! Energien BØR holde noen timer til! 
Bildet er lånt fra http://icanread.tumblr.com/ 

2 kommentarer:

  1. Det er moro med forandring, selv om det kan være litt slitsomt og stadig ha behov for noe nytt.. Lykke til med resten av malejobben :)

    SvarSlett
  2. Forandring fryder : ) Og grått passer til det meste : ) Kjente i dag at jeg har lyst å male stuen her....får se om det blir prioritert til sommeren....den er så stooooor...
    kos deg
    klem Tove
    ps. forresten herlig den teksten øverst i innlegget ; )

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥