mandag 28. februar 2011

Maling pågår!


Ny farge til venstre:))



Ny/gammel farge underveis i malinga.





Her er denne veggen ferdig.



Maling pågår! For et kaos, men kjempefornøyd med fargen:) Jeg har det fortsatt lyst, men litt mørkere på veggene. Jeg føler også at jeg fikk en skikkelig vårrengjøring, fordi jeg fikk malt bort alle flekker og sot:) Herlig♥ Jeg er ikke helt ferdig ennå, men det er jo meg i et nøtteskall... Gjør meg NESTEN ferdig, så blir det ikke mer. MEN denne gangen skal jeg gjøre meg ferdig:)) Skal hente ungene på flyplassen i dag, så jeg må bruke litt tid på å rydde og vaske barnerom. Det trengs! Så jeg får fortsette malinga i morgen. Jeg holder på å male gangen også vuttu, så det er litt kaos her for tiden. Blir forhåpentligvis bra til slutt:))

2 kommentarer:

  1. Ser kjempeflott ut! Er det den som er sånn halv caffelatte?
    Ble veldig fint og de hvite møblene kommer bedre frem.
    Du er flink!!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei Janne!

    Nei, den er egentlig ikke i nærheten av caffelatte, mer grå. Jeg har lagt ut kobling til siden jeg fant fargekoden på "grått er hott":) Der ble den anbefalt av en interiørdesigner. Det er som er så flott er at jeg har min stil, og vil ikke forandre den, men med en farge som harmonerer med det jeg allerede har så går det an likevel. Jeg kjenner at jeg kan lese "trendbloggene", og plutselig få lyst på MASSE farger, men nei, det er nok ikke meg. Det er så mye snakk om "trend", men jeg omgir meg med det jeg føler jeg liker selv.

    Klem Kristin

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥