torsdag 24. februar 2011

Natural beauty?

Av mangel på blomsterpotte så laget jeg en selv:) Rasende enkelt da, med lin og en blonde. I dag har jeg kjørt mine to nydelige barn til flyplassen. De skal til Oslo på besøk til søsteren min. De gledet seg kjempemye, og da blir mor glad også:)) De elsker tanta si, for hun er verdens snilleste! Det er jo vm i Oslo også nå, og da blir det jo litt ekstra liv og røre der. Jeg sitter i koma i sofaen og forbereder meg til å opp å stæsje meg litt. Skal på kaffebesøk til en venninne, og det gleder jeg meg til! Hadde vært så enkelt hvis jeg hadde vært naturlig fantastisk vakker,uten sminke og styr;))) Kunne splæsjet litt vann i ansiktet, så, ready to go! Men den gang ei... Drister jeg meg ut uten sminke, så spør mer enn en person om jeg er syk? Grrr! Lett å si ja da;)) Så har en unnskyldning:) Så kunsten er vel egentlig å kunne sminke seg så godt at det ser ut som en IKKE har sminket seg! Enkelt? Eh, nei.. Ha en topp kveld!

4 kommentarer:

  1. Hei! Takk for fine ord, nok ein gang! Håper du får stæsja litt i kveld, ein blir jo så glad av det!

    Kos deg!
    Klem E :)

    SvarSlett
  2. Stilig blomsterpotte! Skal ikke mer til for å få seg en ny:)))
    Har selv noen stykker av de:)
    Ha en kos kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for kommentar hos meg.
    Bildet og sitatet har jeg funnet her: http://icanread.tumblr.com/
    Her er det masse nydelige bilder og sitater, første gang jeg var innom ble jeg sittende i timesvis :) Så lenge du linker tilbake til de er det vel bare å bruke bildene vil jeg tro.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Tusen takk for tips til utrolig fine bilder og sitater! Kjempefin side! Kommer nok til å sitte noen timer jeg også tror jeg;))
    Ha en fin dag♥♥♥

    Klem Kristin

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥