torsdag 31. mars 2011

Konfirmanten

Hvor tiden flyr når man har det gøy... Jeg føler det blir litt klisje over det at jeg føler min lille jente er blitt så fort stor! Jeg er jo aaalt for ung til å ha konfirmant???? Eh.. Jeg kan jo si at det er min søster som går ved siden av meg, og ikke røpe at den store jenta er min datter? Hmm.. Sara er og blir min lille jente uansett hvor stor hun blir, og en konfirmasjon kan selvfølgelig ikke endre på det. Men det føles litt rart uansett, for JEG ble jo konfirmert i forrigårs jo! Når barna er bittesmå så føles det som at du skal gå søvnløs resten av livet, og at alle blad og pc`er skulle hatt hull i seg for å kunne følge med nurket. Full konsentrasjon hele tiden, og alle varme kopper på bordet blir effektivt skyvd mot midten før du i det hele tatt rekker å sette deg. Nå er jeg IKKE lenger småbarnsvennlig, for min glovarme kaffekopp ofres ikke en tanke når små barn er rundt bordet. Jeg er liksom ikke DER lenger, jeg har jo store barn. Saloflaska og rødspriten får stå i fred og ro nede på gulvet, og jeg husker alle barnesikringene som heller ikke JEG fikk til! IQ test.. Avslørt.. Nå er det andre bekymringer:) Gi meg en nyfødt baby, og jeg står der og aner ikke hvordan jeg skal holde bylten med det hengende hodet! Skulle ikke tro jeg har hatt to slike små selv:)  MEN jeg savner faktisk ikke småbarnstiden lenger, jeg nyter det å ha større barn:) Men som interiørinteressert så kunne jeg faktisk ha tenkt meg å dekorert og innredet et søtt babyrom:O Det hadde vært noe det.. Rosa sengehimmel,blonder, prinsessepynt..Sukk.. Ja, ja, jeg får nyte alle de nydelige babyrommene her inne på blogglandia isteden:))
Ha en fantastisk kveld!

3 kommentarer:

  1. Hei!! så koselig innlegg! Det er helt sprøtt hvor fort de vokser! Selv har vi tre gutter på 6år, 2år og 5 mnd, og jeg synes det er sprøtt å tenke på at eldstemann er skolegutt til høsten! Men du er jo kommet enda lengre, og fortsatt er du jo så ung. Heldige barna dine som har sånn ung fresh mamma!! Er jo ikke sååå gammel jeg heller da, men er jo en stund til mine skal konfirmeres!! Ha en kjempefin helg!! klem fra Line

    SvarSlett
  2. Hei..Så morsomt at jeg fant deg..via via noen andre:) Jeg har selv en konfirmant til neste år, det er helt sprøtt. Tiden går fort. Jeg ser at tenåringen din har et utrolig vakkert rom. Her finner jeg mye inspirasjon, så jeg har lagt meg til som følger hos deg:) Morsomt at du har tapetert det skoskapet, det ble kjempe fint:)
    God helg:)

    SvarSlett
  3. ♥Line og Fru Ask Wilhelmsen; TUSEN TAKK FOR UTROLIG TRIVELIGE KOMMENTARER! Jeg blir så rørt, for jeg forventer ikke kommentarer, og så får jeg sånne! Jeg gleder meg til å gå inn og besøke dere på bloggene deres! Denne kvelden blir viet til blogglandia (og litt tv...;))
    Ha en topp helg begge to!♥

    Klem Kristin

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥