lørdag 5. mars 2011

Ferdig pute!!

Litt råmateriale..

Lin og en blondeduk.

Jippi, ferdig! Jeg har faktisk sydd enda en pute etter denne, men det er for mørkt til å få tatt en bra bilde. Nå holder jeg på med "flaggrekke" til Sara mi. Jeg sitter og klipper ut fra stoff, OG ser på spellemannsprisen:)) Koselig:) Gleder meg vilt til Sara kommer hjem i morgen. Hun stakkar, er ute i skogen i natt.. Røde kors har et prosjekt som heter "på flukt", hvor de får roller som i en ordentlig flyktningefamilie og skal leve under flukt i et døgn. Sara er mor til 12(?)! He,he, syns jeg ser henne. Men jeg synes utrolig synd på henne, for her er det snø og ganske kaldt... Huff og huff, men de får sikkert en realistisk og god lærdom av dette. Flott av røde kors og humanistisk forbund!!

1 kommentar:

  1. WOW! sååå flink!! Lin og blonder er superflott.
    Ha en fin søndag! og takker for kommentar hos meg:))
    Nattaklem fra Janne

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥