mandag 4. april 2011

Shakira og nesten ferdig pledd♥

Tusen takk for mange koselige svar på forrige innlegg! Jeg blir så glad for det♥
I dag har jeg vært ute og gått en fin tur med hundene mine, herlig! Våren er litt treg her i Trøndelag, men nå er den på vei:) Jeg har stor hage, men herremin hvordan den ser ut! En grunnmur fra en gammel garasje ble gravd opp i fjor, og kloakkrør ble skiftet; alt dette ligger pent dandert rundt om på tomten... Pluss at jeg har beskjært en del tre, og etter litt vel mye vind ligger også dette strødd rundt.. Vakkert..♥ Og gjørme! Nevnte jeg det? Ja, ja, jeg har planer da:)) Blir vel greit til slutt.
Jeg holder på å gjøre meg ferdig med et pledd jeg har strikket på i laange tider. Som en liten dott på pleddet ser dere et forsøk på hekling... MEN, nå tror jeg at jeg har lært meg det:) Heklekurs på youtube:)) Snedig ja:) Skal legge inn skrytebilder når jeg er ferdig♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Venter spent jeg da...;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Det ser kjempefint og mykt ut. Ja, det tar sin tid:) Du har tydeligvis tålmodighet da:)
    Så søt hund...
    Ha en god mandag videre:)

    SvarSlett
  3. Så søtt et pledd,gleder meg til å se ferdig resultat:)
    Og søt lten vofse også da:)
    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥