onsdag 13. april 2011

Hjemmelaget skjell-lampe♥

Disse skjell-lampene har jo vært så populære, og jeg tenkte derfor å prøve å lage en selv:) En enkel, billig lampe fra Ikea ble innkjøpt, og priklearbeidet kunne starte.. Jeg kjøpte skjell på Panduro som jeg boret hull i. Jeg løsnet deretter alle prismene på ikealampen og brukte disse som feste mellom skjellene. En bestemmer derfor selv hvor lang lampa skal bli. Mye jobb, men kjempeartig siden en gleder seg så sinnsykt til ferdig resultat♥


Jeg har montert dimmer på lampa, og lyset er helt herlig! Det er perlemorskimmer i skjellene, og det reflekterer lyset.





Ha en fabelaktig dag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Lekker....kreativ du. Lykke til med konf.forberedelser. Her skal yngste datteren feires om 2 uker.....God påske! Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Hva heter lampen du har kjøpt på Ikea? Har lyst til å prøve selv =)

    SvarSlett
  3. Seent svar her, men lampen jeg har brukt finnes ikke på ikea lenger. MEN de har noe som ligner veldig på bohus:) Dyr er den ikke heller:)) Skjell kjøpt på Panduro;) KLEM

    SvarSlett

♥Jeg blir kjempeglad for en koselig melding fra DEG!♥